رنگ بندی سایت گیاهان دارویی
نوشته شده توسط : hiwebex

رنگ بندی سایت گیاهان دارویی ، در طراحی سایت اینگونه کسب و کار نقش عمده ای ایفا نموده و استفاده از طراحان مجرب، می تواند منجر به پیاده سازی رنگ بندی سایت گیاهان دارویی به شکلی خلاقانه و حرفه ای گردد. اما در فرایند طراحی سایت گیاهان دارویی، نکات متعددی می بایست در خصوص رنگ بندی سایت گیاهان دارویی مد نظر طراحان سایت قرار گیرد که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این نکات می پردازیم.

نکاتی در خصوص رنگ بندی سایت گیاهان دارویی

  • رعایت کنتراست : از جمله مواردی که بر جلوه های بصری سایت گیاهان دارویی می افزاید، رعایت کنتراست رنگی در فرایند رنگ بندی سایت گیاهان دارویی می باشد. رعایت کنتراست و یا تضاد رنگی، امری است که درطراحی سایت گیاهان دارویی نقش بسزایی ایفا می نماید. به عنوان مثال، طراح سایت می تواند گیاهی قرمز رنگ را در کنار کرم سفید رنگ تولید شده از آن گیاه قرار داده و با انتشار عکس این گیاه و کرم مربوطه ، جلوه بصری خاصی به سایت خود بخشیده و نظر کاربر را جلب نماید.
  • شیم رنگی مناسب: در طراحی سایت دارویی باید به این نکته توجه داشت که با توجه به نوع فعالیت این گونه سایت ها که عمدتا دارویی و درمانی می باشد، باید از ترکیب رنگ های مرتبط با خدمات درمانی استفاده شود. رعایت ترکیب رنگ بندی در طراحی سایت گیاهان دارویی باعث میشود که زیبایی عناصر سایت به صورت هرچه بیشتر به نظر کاربر بیاید.

دیگر موارد در خصوص رنگ بندی سایت گیاهان دارویی

  • استفاده از رنگ های متناسب با محصولات : در طراحی سایت گیاهان دارویی، گیاهان و محصولات گیاهی، نقش اصلی را در موفقیت سایت بر عهده دارند و طراحان سایت های گیاهان دارویی با تمرکز بر تنوع رنگی گیاهان ، می توانند رنگ بندی سایت گیاهان دارویی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. همچنین، رنگ گیاهان نشان داده شده در سایت می بایست به رنگ واقعی گیاهان نزدیک باشد و به عنوان مثال، گیاه اسطوخدوس که بنفش رنگ می باشد، نمی بایست به رنگ آبی یا سورمه ای نمایش داده شود. همچنین گیاه زعفران که نارنجی رنگ می باشد و یا گیاه چای ترش که قرمز رنگ می باشد، می بایست به رنگ واقعی خود نشان داده شوند تا بتوانند بازدیدکنندگان از سایت را به درستی در خصوص شناسایی محصولات گیاهی راهنمایی نماید.
  • نمایش محصولات خوش رنگ از طریق طراحی سایت گیاهان دارویی : گیاهان قابل عرضه از سوی مراکز عرضه کننده گیاهان دارویی، هم شامل گیاهان خوش رنگ می باشند و هم شامل گیاهانی می باشند که رنگ چندان جذابی نداشته اما خواص درمانی قوی و قابل توجهی دارند. طراحان سایت های گیاهان دارویی، به منظور حصول موفقیت در رنگ بندی سایت گیاهان دارویی، می توانند گیاهانی که دارای رنگ های زیباتر می باشند را از طریق طراحی سایت گیاهان دارویی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند و در خصوص سایر گیاهان، صرفا به ارائه اطلاعات و خواص درمانی آنها و همچنین محصولات قابل تهیه از این گیاهان بپردازند.

متن قبل: بلاگ در طراحی سایت گیاهان دارویی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت عطاری , طراحی سایت گیاهان دارویی , طراحی سایت فروشگاه حیونات خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: